آبی دل
آبی دل

خنده را معنای سر مستی مدان،آنکه میخندد غمش بی انتهاست


تبریک و چندتا عیدی توپ...

سلام

چطورین؟؟؟؟

منم خوبم...

خب تا عید کمتر از 9 ساعت دیگه بیشتر نمونده

منم سر سفره هفت سین دعا کنیدااااااا

خب بریم سر اصل مطلب

چندتا آهنگ توپ به عنوان عیدی براتون میذارم که امیدوارم دانلود کنین که اگر این کار رو بکنین پشیمون نمیشید:

اولین عیدا دو تا آهنگ از سامان جلیلی عزیزمه که واقعا سبکش حرف نداره:

فرصت زندگی: 

 

MP3 320 MP3 128 OGG 56 MP3 20
Download Download Download Download

 سردرگم: 

 

MP3 320 MP3 128 OGG 64 WMA 32
Download Download Download Download

 

عیدی بعدی دو تا آهنگ جدید از محسن یگانه ست:

خیلی دلم ازت پره:  

 

MP3 320 MP3 128 OGG 64 MP3 32
Download Download Download Download

 فراموشی: 

 

 

 

MP3 192 MP3 128 OGG 64 WMA 32
Download Download Download Download

 آهنگ بعدیم از محسن چاوشی گذاشتم چون واقعا حسب حال خودمه:

(محسن چاوشی رو دوست ندارم ولی چون این آهنگش واقعا زیبا بود گذاشتمش براتون)

لباس نو:

 

MP3 320 MP3 128 OGG 64 WMA 32
Download Download Download Download

 امیدوارم خوشتون بیاد و منم به خاطر همه ی خوبیا و بدیام تو این یه سال حلال کرده باشین

بخدا الان که دارم این مطلب رو مینویسم بغض کردم و چشمامم داره خیس میشه

شب عید برام اصلا جالب نیس

خوش باشید دوستای عزیزم

ضمنا آهنگا را حتما دانلود کنین بخصوص آهنگ چاوشی و سامان جلیلی رو

نظرم یادتون نره

 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت0:07---13 فروردين 1391
salam sale noton mobarak......bade modatha peida kardam webetun ro ghashang shode ghalebesh ro avaz kardin....be webe manam biain....movafagh bashin

نفس
ساعت12:30---12 فروردين 1391
من لینکت کردم اگه خواستی منو با عنوان قلب یخی بلینک ممنون میشم آقا مهران

سوگند
ساعت13:06---9 فروردين 1391
تو چرا داداشه بدی شدی؟بذار بیبینم جریان چیه؟خوووووووووووب نی نی لوسه من که اینهمه وقت بذارم بنویسم حداقلش باید یه روز استراحت کنم وخستگیم دربیاد بعد خبر کنم.اگه وبم رو سر میزدی میدیدی 3،4ساعت بعدش گفتم ممکنه مدتی نباشم و اومدم خبرتون میکنم.حالام اومدم و دارم اطلاع میدهم.اصلا ببینم تو اینهمه نوشتم خوندی مطلبامو؟دیگه نبینم بهم بگی بی معرفت ها!!!راستی پس کی عکسرو که گفتی میذاری؟منتظرتم داداش کوچولو لوسه
بای تا های


rasool&sohila
ساعت8:35---8 فروردين 1391
سلام ميسي از لطفت اهنگاي سامان و دوسدارم ميسي كه گذاشتيپاسخ:sharmande nashod biam webet

سارینا جون
ساعت8:17---8 فروردين 1391
لینک شدی عزیزم به اسم سارینا خوشگله

mohammad
ساعت0:16---7 فروردين 1391

سلام
موبایل. آیفون 4 .تلویزیون .تبلت .رایگان !!! به خدا واقعیه ....
حتی لازم نیست یک ریال هم بپردازید. به خدا الکی نیست
درست مثل من ولی منم تا موبایلو در خونم بهم ندادن باور نکردم.
شما با ثبت نام در این سایت و دعوت کردن دوستان به این سایت محصول رایگان ( موبایل، لپتاب، تبلت، کنسول بازی، تلویزیون LED و ...)تحویل بگیرید. باور کنید حقیقت داره.

کافیه به این وبلاگ برید
http://barandehsho.loxblog.com/

آموزش تصویری و دیگر مسائل
تو رو خدا اگه خواستید ثبت نام کنید فقط یک بار با .
یک کامپیوتر ثبت نام کنید
چون اگه چند بار ثبت نام کنید اکانت شما حذف خواهد شد.
بسیار بسیار ممنون
موفق باشید


ارش
ساعت17:14---6 فروردين 1391
سلام. خیلی خوشحال شدم به وبم سر زدی. با تبادل لینک موافقم. اگه توهم موافقی خبرم کن.

نوشا
ساعت16:29---6 فروردين 1391
مرسی داداش گلم
منم دوست دارم
برقرار باشی


نوشا
ساعت10:50---6 فروردين 1391
سلام
خوبی؟؟؟
آپم
وقت کردی بیا


ارش
ساعت21:25---5 فروردين 1391
اشتباه نکن…!!

بيشتر از آنکه دلم تنگ باشد براي تو……

براي آن مني که تو را نميشناخت…

تنگ است…!!

وبلاگ قشنگی داری. خوشحال میشم به منم سری بزنی. میای تبادل لینک؟ منتظرتم..........arashsantouri.loxblog.com





MOhsen
ساعت18:18---4 فروردين 1391
سلام چه وبلاگ قشنگی داری .راستی اگه بنر خواستی به آیدی یاهوم پی ام بده .قیمت از 2 تا 5 هزار تومان با تست و پشتیبانی کامل.با بنر میتونی وبلاگت رو تو همه حا معروف کنی.[flower]

الی
ساعت17:13---2 فروردين 1391
عیدت مبارک

علی
ساعت14:00---2 فروردين 1391
سلام وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم به منم سر بزی اگه دوست داشته باشی میتونی منو به اسم فروشگاه لینک کنی

zeal
ساعت13:16---1 فروردين 1391
oh yes very good

نوشا
ساعت12:03---1 فروردين 1391
سلااااااااااااااااام
چطوری؟؟؟؟
ممنون از عیدیات
خوشگل بودن
سال خوبی دادشته باشی داداش گلم


PareKhat(Ali)
ساعت11:55---1 فروردين 1391
سلام رفيق.
اميدوارم سال خوبي داشته باشي.
اميدوارم حال خوبي ام داشته باشي.
دوس دارم خوش حالت كنم.
لينكت كردم دوست عزيز.
بدرود...


سوگند
ساعت1:14---1 فروردين 1391
سلام داداش جونم.مرسی از عیدیت.اما من منتظر یه چیز دیگه بودم که قولشو خیلی وقت پیش داده بودی واسه عسد.توام مارو دعا کن.بازم سال نو مبارک.سال خوبی داشته باشب

soha
ساعت0:14---1 فروردين 1391
سلام خوبی؟ممنون بابته آهنگای قشنگت...من شمارو با عنوان آبی دل لینک کردم....بازم بمن سر بزن...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 29 / 12 / 1390برچسب:,

  توسط مهران  |
 

 



زندگی... زندگی چون قفسی است قفسی تنگ پر از تنهایی و چه خوب است لحظه ی غفلت آن زندان بان و بعد از آن هم پرواز..... از این که این وبلاگ رو برای بازدید انتخاب کردین ممنون من مهران هستم. 18 ساله از اصفهان. ‏اميدوارم از مطالب ارائه شده خوشتون بياد. نظر یادتون نره راستی اگه با هام حرف خصوصی دارین برام ایمیل کنید حرفاتونو اینم ایمیلم: mehranzamanepoor@yahoo.com


 

داستان های زیبا
دانستنیها
شعر و متن عاشقانه
دانلود آهنگ

 

 kujaltbtj
 شرمنده......................
 داستان های کوتاه...
 تبریک و چندتا عیدی توپ...
 یه جنایت ..............................................
 عشق و ....
 حال گرفتنم بدهاااااااااااااااااااااااااااااااا
 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
 ای خدا...
 خاطره از خودم
 دختر فدا کار
 بیان عشق
 داستان...

 

بهمن 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

مهران

 






کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

پرو فایل خودم(در مورد خودم)
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 16749
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 405
تعداد آنلاین : 1